Kosmyki #1

 Witam wzystkich!


 Dzis bedzie kosmetycznie i tak powinno byc raz w tygodniu.Kosmetyki do wlosow, czyli jak pielegnuje swoje wlosy i przy okazji to beda moi ulubiency do wlosow ! Serdecznie zapraszam na dalsza czesc bloga jesli jestescie ciekawi jak dbam o moje "kudly".
Zaczne od tego jakie moje wlosy sa, wiec sa one stylizowane, farbowane, krecone, wysokoporowate ! NIe narzekam na ich stan sa w lepszym niz za czasow wlosomaniactwa ale o tym raczej bede pisala osobny post. Moze w paru punktach opisze swoj rytulal wlosowy :)

1.Olej - uzywam go przed kazdym myciem na noc na dobrze rozczesane wlosy. Jest to obecnie olej ze slodkich migdalow z dodatkiem aloesu... no coz nie jest to moj hit olejowy i mam w planie go szybko skonczyc i zastapic go innym juz kiedys przetestowanym olejem z pestek winogron lub lnianym.


2. Mycie tutaj mozecie mnie zlinczowac ale nie wyobrazam sobie innego jak wlasnie ten zwykly ziolowy "rypacz" Herbal Care Czarna Rzepa nie ma nic lepszego ! Zaden delikatny szampon nie robi mi na wlosach tego co robi ten wlasnie ziolowy prosty szampon, przede wszystkim moje wlosy sie genialnie rozczesuja do tego pieknie blyszcza nie dosc ze mam efekt "push up" to do tego je wzmacnia ! Coz wiecej chciec ? :)


3. Maska jest to moje cudo Shea Moisture 10 in 1 Renewal w skladzie olej z pestek malin dziala przeciwstarzeniowo i do tego chroni kolor wlosow, biotyna, ktora je wzmacnia, maslo shea odzywia i nawilza wlosy, ekstrakt z jagod goi acai jest przecudowna dziala nawilzajaco i odzywiajaco na moje wlosy jezeli jestescie na Wyspach dostaniecie ja w Bootsie natomiast poza granicami spokojnie mozna ja zamowic na Amazonie



4. Odzywka bez splukiwania ktora kupilam w ciemno sugerujac sie tylko skladem a ze moje wlosy lubia keratyne co prawda w nie duzych ilosciach ale lubia to byl to slepy strzal w ... setke ! Bielenda Artisti Professional plynny jedwab do tego keratyna i dzialanie mega wygladzajace i najblyszczajce
do tego uzupelniajace ubytki we wlosach. Na domiar tego dobrego jeszcze jest pantenol mega nawilzajacy i olej kokosowy ktory odzywia wlosy ! Cos cudownego sklad genialny i tez wlasnie tak dziala ! Polecam ja nawet w "ciemno" ! :)

5. Serum na moje koncowki to nowosc Loreal Elvive (PL odpowidenik Elseve) do wszystkich typow wlosow, jest na prawde bardzo fajny i uwazam ze przy wyzej wymienionej odzywce wystarczy kropelka po calej stylizacje zeby wlosy byly miekkie gladkie i blyszczace ! Polecam go bardzo nawet ja ... Zwolenniczka mythic oil ! :D


6. Ostatni punkt to wcierka najelpsza na Swiecie Herbal Care Skrzyp Polny, przelalam zawartosc do butelki z pipetka ze wzgledu na to ze atomizer dziala kiepsko ale uwierzcie aplikacje mam gdzies bo jezeli tak dziala to wszystko inne moze isc w zapomnienie ! Kocham ten produkt jest on kolejny na liscie nie zastapiony!

Jesli chodzi o moje kroki w stylizacji moich naturalnych wlosow lub lokow to zapraszam na nastepny post ! Mam nadzieje ze Was nie zanudzilam  i do "napisania" niedlugo ! :) 
xoxo

wszystkie wymienione wyzej produkty nie zostaly nabyte po przez wspolprace z markami . Moja opinia jest jak najbardziej obiektywna i szczera.

Komentarze

Popularne posty