Prep For Summer !



Wiem ze w niektorych czesciach Polski zawitala Zima i raczej mieszkancy mysla o wyciagnieciu kurtek zimowych albo kaloszy !
Dzis bedzie post o rzeczach bez ktorych nie wyobrazam sobie nie posiadac w lecie takie moje male "summer must have". Dzis bedzie modowo a w krotce (bardzo wazny aspekt) urodowo.
Zapraszam !
ps. duzo zdjec i inspiracji

Zaczne moze (tak nudna juz jestem) ale od walkowanej bialej koszulki. Kocham je i moja szafa co roku uzupelnia sie o nowe biale basicowe t shirty koniecznie z kolenizykiem w "serek" nie lubie tych zabudowanych wole zdecydownie pokazac troche dekoltu. Te najlepsze i najwygodniejsze znajdziemy wszedzie od dzialow damskich w sieciowkach jak i u niektorych projektantow jak i w dzialach meskich a stamtad tez troche ich mialam. Jak wystylizowac biala koszulke ? Prosze bardzo !
Totalny dzienny i casualowy look bardzo wygodny i "detaliczny" uwielbiam polaczenie wlasnie denimu i bialego t shirtu 



Midi i maxi  coz nie wszystkim pasuja i trudno je wystylizowac... ale ! od czego jestem ja ?! Ja mimo niskiego wzrostu nie moge sie doczekac jak wlasnie ktoras z nich juz wkrotce zawita do mojej szafy !











Kolejny zestaw to jeansy roznej masci od czarnego przez czerwone haftowane i te oczywiscie klasyczne !

jaki z tego moral ? Bialy t shirt i jeans sa tak nie rozlaczne jak broszki przy garsonkach, jak czerwona szminka i Marylin Monroe jak Barbie i Ken ! 















Nastepnym moim garderobianym must havem jest koszula w paski niebiesko bialo lub rozowo biale a do tego moj kolejny hit biale jeansy lub szorty ! Paski plus biel idealne polaczenie !













Komentarze

Popularne posty